Tamar - Oefentraining

Oefentrainen bij Tamar
Beste toekomstige Tamariaan,
Leuk dat je geïnteresseerd bent om te komen volleyballen bij V.V. Tamar.

Wanneer je onderstaand formulier invult zal dit bij de technische commissie (TC) terecht komen en zij zullen dan zo snel mogelijk contact met je opnemen of er een passend plekje voor je is bij V.V. Tamar. Als je mee kan komen trainen mag je drie keer gratis meedoen, hierna moet je je inschrijven om definitief lid te kunnen worden. V.V. Tamar is een studenten volleybalvereniging en dus is het alleen mogelijk om lid te worden wanneer je student bent (PhD wordt hier niet gezien als student). Om lid te kunnen worden heb je ook een sportkaart nodig, indien je deze nog niet hebt kan je een dagkaart van €5,- kopen bij je eerste training. Dit bedrag zal vervolgens van de kosten van de sportkaart gehaald worden wanneer je deze aanschaft.

De gegevens die je invult in het formulier zullen maximaal één seizoen bewaard blijven. Indien de vereniging helaas vol zit word je op een wachtlijst geplaatst. Wanneer er na een jaar nog steeds geen plek is binnen de vereniging wordt er contact met je opgenomen met de vraag of je op de wachtlijst wilt blijven of niet. Indien je dit niet wilt worden je gegevens verwijderd.

Hopelijk tot snel op een van de trainingen!

Oefentraining formulier

Na het versturen van dit formulier zul je een bevestigingsmail krijgen met je ingevulde gegevens. Kijk deze mail a.u.b. na en in het geval van een fout stuur een email met je correcte gegevens naar tc@vvtamar.nl.

Persoonlijke gegevens
Conctact gegevens
Vorige volleybalervaring
Indien je gespeeld hebt in een competitie, geef a.u.b. aan in welke klasse(s) je hebt gespeeld van welke (jeugd)competitie en voor hoe lang. Als je geen competitie ervaring hebt maar wel volleybal ervaring schrijf dan je type ervaringen op.
Je kan verdere vragen hier stellen of door een mail te sturen naar tc@vvtamar.nl

Deze data zal verwerkt worden volgens de privacy policy van Tamar. Als je hier nog verdere vragen over hebt kun je een email sturen naar secretaris@vvtamar.nl