Tamar - Inschrijven

Oefentraining bij Tamar?
Ben je nieuwsgierig en je wilt eerst drie keer gratis meetrainen om te kijken of de vereniging iets voor jou is en/of welke mogelijkheden binnen de vereniging er zijn voor jou? Kijk dan eerst op deze pagina. Hier vind je een formulier zodat de technische commissie makkelijk contact op met je kan nemen en je snel op het juiste niveau kan laten spelen.
Soorten leden
Bij Tamar hebben we verschillende soorten leden, afhankelijk van de beschikbare plekken in de team en je niveau zul je ingedeeld worden in een team.
  • Competitie lid:
    Als lid kun je trainen en wedstrijden spelen wedstrijden in het aangewezen competitie team.
  • Meetrainers bij een competitie team:
    Als lid kun je trainen in het aangewezen competitie team.
  • Mixteam lid:
    Als lid kun je trainen bij het mix team.
Inschrijf formulier

Na het versturen van dit inschrijf formulier zul je een bevestigingsmail krijgen met je ingevulde gegevens. Kijk deze mail a.u.b. na en in het geval van een fout stuur een email naar secretaris@vvtamar.nl met je correcte informatie. In het geval van vragen of als je registratie is verwerkt en voltooid is, zal het bestuur contact met je opnemen via de ingevulde contact gegevens.

Heb je nog niet het oefentraining formulier ingevuld? Vul deze dan ook in zodat de technische commissie met je contact op kan nemen en gerichter kan plaatsen met de beschikbare plekken in onze vereniging.

Persoonlijke gegevens
Afhankelijk van de beschikbare plekken en je niveau kan het voorkomen dat je soort lidmaatschap niet beschikbaar is. In dit geval zal het bestuur altijd contact met je opnemen voor een gepaste oplossing.
Conctact gegevens
Studie gegevens

Om je registratie te voltooien moet je een student zijn in het bezit van een sportkaart van het studenten sport centrum Eindhoven. Je kan je sportkaartnummer vinden als je ingelogd bent op de site van het sportcentrum.

Verdere gegevens
Je kan verdere vragen hier stellen of door een mail te sturen naar info@vvtamar.nl

Deze data zal verwerkt worden volgens de privacy policy van Tamar. Als je hier nog verdere vragen over hebt kun je een email sturen naar secretaris@vvtamar.nl